woensdag 1 juli 2015

Nieuwe Workshops in de Maak deel 1: Zomeralbum met Project Life

Zet hem vast in je agenda: Zondag 13 september gaan we aan de slag met je vakantiefoto's.



Deze vakantie ga ik weer documenteren met het Project Life Mini-album en ik zou het hartstikke leuk vinden als jullie ook mee doen. Dit is het plan:

Wat gaan we doen:

- De cover van ons album personaliseren
- Labels en persoonlijke embellishments maken met ponsen en stansen.
- Journallingkaartjes maken met stempels en je eigen vakantieherinneringen.
- Foto's op volgorde brengen en op maat maken voor de pocket pages.
- En dan alles samenvoegen in de mapjes om een gezellig en vrolijk album te maken.

Bij de Workshop zijn inbegrepen:
- 1 Project Life mini Album
- 12 Project Life Pocket Pages
- Project Life Card Collection Let's Get Away*
- Project Life Accessories Collection Let's Get Away*
* Je mag ook 1 van de andere Project Life Card sets met accessoires uitkiezen

Ik zorg voor bijpassende stempelsets, cardstock, stansen en ponzen. Ik zal mijn Paper trimmer en stansapparaat daar hebben staan.

Zelf meenemen: Uitgeprinte foto's, leuke aandenkens van vakantie (zo plat mogelijk:-), schaartje, en plakmiddelen.

Van 13.00 - 17.00
Kosten: € 50,00 (€ 7,50 als je je eigen album, pocket pages en kaartjes meeneemt)

Aanmelden voor 26 augustus ivm het bestellen van alle producten.

Aanmelden via sgortzak@yahoo.co.uk

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!