zondag 21 februari 2016

Nieuwe Workshops: Stempel een Stapel

Knutselfans, mijn doel voor 2016 is om zoveel mogelijk vrienden en familie een kaartje te sturen op hun verjaardag en bij andere belangrijke gebeurtenissen en dan is het wel zo makkelijk om wat kaarten op voorraad te hebben. Dus heb ik me bedacht om regelmatig een stapeltje kaarten in een thema te maken en dat leek me dan wel zo gezellig met jullie samen. Dus bij deze zijn jullie van harte uitgenodigd. De eerste avond is gepland voor 11 maart:




Schuif gezellig aan en maak in een avond een stapeltje kaarten. Ik zal voor wat voorbeelden zorgen maar het staat je vrij om andere stempelsets, stanzen en ponzen uit mijn collectie te gebruiken. Wil je je eigen set gebruiken dan neem je die gewoon mee.

Kosten: € 5 incl. materialen voor 3 kaarten
Kom je voor het eerst bij mij knutselen dan is het gratis
Locatie: Amsterdam Centrum

Meld je aan door the mailen naar sgortzak@yahoo.co.uk of via de Facebookpagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!