maandag 30 mei 2016

Best groot nieuws...we gaan naar Engeland verhuizen!

Toen ik eind 2015 deze foto heb laten maken bovenop de Tor in Glastonbury had ik nog geen idee
dat we een half jaar later naar deze zelfde regio zouden verhuizen! 
Lieve mensen,

Deze keer een iets persoonlijkere nieuwsbrief voor jullie. Er staan namelijk nogal wat grote veranderingen op stapel, of eigenlijk één grote vergadering met vele gevolgen: Mijn gezin en ik gaan emigreren naar Engeland! Mijn engelse man heeft daar een leuke baan gevonden en ik ben wel klaar voor een nieuw avontuur. De afgelopen twee maanden zijn we enorm druk geweest met het verkoopklaar maken van ons huis en met goed resultaat: we vonden razendsnel kopers. Ondertussen hebben we ook al een leuk huisje in Engeland (Portishead, in de buurt van Bristol) gevonden en is mijn man al die kant op. Mijn zoon en ik vliegen hem eind juni achterna. Het is voor hem het moeilijkst maar ik heb goede hoop dat hij het daar snel naar zijn zin gaan krijgen. Het helpt dat hij de taal al goed spreekt.

Wat Stampin' Up! betreft kan ik daar gewoon verder gaan als demonstrator met mijn huidige account. Dat is voor mij een grote opluchting omdat ik (mede dankzij jullie) een hoop heb kunnen opbouwen en dat wil ik niet zomaar kwijt. Het zal natuurlijk wel iets anders gaan worden voor jullie. In de loop van juni zal ik jullie daar nog een wat gedetailleerder bericht over sturen met de bestel-mogelijkheden bij mij en bij mijn teamleden.

Maar nu wil ik jullie graag uitnodigen voor een een klein feestje deze vrijdag 3 juni ter ere van de nieuwe jaarcatalogus. Het wordt niet zo'n uitgebreid festijn als ik de laatste paar jaar heb gedaan met spelletjes enzo maar ik doe natuurlijk wel de Buy-One-Get-One-Free actie en ik zal waarschijnlijk ook nog wel wat van mijn eigen knutselspulletjes voor jullie te koop hebben die de overtocht naar Engeland niet mee gaan maken. We beginnen om 20.00 uur en ik hoop zoveel mogelijk van jullie te mogen verwelkomen. Kun je er niet bij zijn maar wil je wel al iets bestellen uit de nieuwe catalogus (hij gaat 1 juni live) dan kun je die het beste dit weekend doorgeven zodat ik hem mee kan bestellen en alles nog binnen heb voor we verhuizen. Ik ga deze week de catalogussen versturen naar iedereen die het afgelopen half jaar bij mij besteld heeft. Zit je daar niet bij en wil je hem toch mail me dan even. Ik stuur van de week ook een link naar de pdf online en in mijn webshop kun je alles ook bekijken natuurlijk.

Groetjes en hopelijk tot vrijdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!