dinsdag 2 augustus 2016

Groeten uit Portishead!



Nou lieve mensen, bedankt voor jullie geduld. Het is nu wel eens tijd dat ik hier weer eens van me laat horen. We zijn nu zo'n 6 weken in Portishead (Engeland) en we zijn aardig op orde. Sinds twee weken heb ik zelfs weer een knutselplekje:


Thomas is zelfs al naar school geweest, in een uniform natuurlijk. Het staat hem heel goed:-) En nu heeft hij vakantie dus zijn we samen de omgeving aan het verkennen en zo nu en dan wat knutselen:


Nu ik weer een bureau heb ben ik in een enorme creatie-flow terecht gekomen. Ik post het bijna allemaal op Instagram dus mocht je daar ook op zitten volg me dan zeker: sonja.gortzakhughes maar ik zal hier ook weer wat vaker gaan posten. Een overzichtje van wat ik zoals aan het doen ben: Ik ben weer bezig met Memory Keeping. Ik heb niet zo heel veel tijd maar er gebeurt zoveel dat ik het wel graag gedocumenteerd heb dus ben ik eindelijk begonnen in mijn Heidi Swapp Memory Planner; elke dag een klein stukje schrijven en een beetje decoreren met stempels, stickers en Washi:


En ik ben zelfs weer aan mijn Project Life begonnen. Ik doe elke paar dagen een pagina van de huidige week en als ik tijd heb ga ik ook terug de tijd in. Er is zoveel gebeurd de afgelopen 6 maanden het is ongelovelijk. Begin dit jaar hadden we helemaal geen grootse plannen en nu wonen we ineens in een ander land!


En ook het Snailmailen (leuk versierde post sturen aan penvriendinnen) heb ik weer opgepakt. Ik heb alweer wat leuke zomerse post verstuurd:


En gisteren heb ik ook weer een hele doos vol Stampin' Up! goodies ontvangen. Meer daarover in de volgende post. Voor nu als afsluiter een mooi plaatje van de Portishead Seafront:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!