maandag 29 augustus 2016

Nieuw blog: sonjagortzak.blogspot.co.uk

Lieve mensen,

Nu ik in Engeland woon ben ik een nieuw, engelstalig blog begonnen. Ik zou het super vinden als jullie voortaan daar langskomen:



Als je in Nederland woont kun je overigens gewoon nog bestellen bij mij:
- Bestel rechtstreeks via mijn webshop (klik op de "Shop"-knop rechts bovenaan de pagina). Hier heb je een creditcard voor nodig en je betaalt de standaard verzendkosten van € 5,95*. De bestelling wordt bij jou afgeleverd.

- Heb je geen credit card dan kun je ook per mail/whatsapp een losse bestelling bij mij plaatsen:

Whatsapp/sms: +44 (0)79-3660 2382
E-mail: sgortzak@yahoo.co.uk

Je betaalt dan € 5,95 bezorgkosten en de bestelling wordt rechtstreeks bij jou thuis afgeleverd. Je betaalt dan per bank aan mij. Je kunt het overmaken naar een Nederlands rekeningnummer.

Iedereen die € 60 of meer besteld via de webshop krijgt van mij de verzendkosten retour gestort.

Happy Shopping!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!