vrijdag 13 juni 2014

Vaderdag! Even experimenteren met de nieuwe kleuren en stempels


Als demo mag je een aantal producten uit de nieuwe catalogus een maandje eerder bestellen om er alvast mee te 'oefenen'. En daar had ik vandaag dan eindelijk eens tijd voor. Samen met mijn zoon heb ik een vaderdagskaartje gemaakt met twee van de nieuwe in-colors: Hello Honey en Blackberry Bliss. Het dessinpapier komt uit de leuke kleine Moonlight paper stack (48 vellen, 12 dubbelzijdige dessing op A6 formaat), perfect voor kaarten. De tekst, het hartje en de sterretjes komen uit de 'Something to Say' Stempelset. 


Het fietsje komt uit mijn eigen collectie maar er komt ook een leuke fietsstempel in een nieuwe (Nederlandstalige) hostess set. Voor deze exclusieve hostess-set kun je in aanmerking komen als je bij jou thuis een party organiseert. Dat betekent dat jij je vriendinnen bij jou thuis uitnodigt en ik daar Stampin' Up! producten kom demonstreren. We gaan dan ook een leuk project maken dat iedereen na afloop mee naar huis kan nemen.

Als je dat wat lijkt neem dan gerust contact op met me: 06-4833 6306, sgortzak@yahoo.co.uk


Meer informtie vind je hier:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!