dinsdag 17 maart 2015

De tijd vliegt! Hier een snel projectje voor drukke dames en heren.


Wow, het is alweer 18 maart! Wat gaat de tijd toch snel, ik hou het amper bij. Voel me alsof het nog maar net januari is maar de crocussen en narcissen knallen hier in Amsterdam de grond uit en het einde van de winter is nu toch echt bijna in zicht. Heerlijk toch? Waar ook het einde van in zicht is is Sale-A-Bration. Nog tot en met 31 maart kun je profiteren van alle voordelen die daarbij horen:

1. Bij iedere € 60 een gratis product uitzoeken.
2. Extra hostess credits als je een Party geeft.
3. Als je nog deze maand instapt als demonstrator kun je kiezen uit twee kado's:

  • Een kit uit de Voorjaarscatalogus of,
  • twee Sale-A-Bration items

Alweer twee weken geleden had ik een superleuke party bij mijn zus. Ze had een heleboel vriendinnen uitgenodigd en allerlei lekkere hapjes gemaakt. Ik had twee projecten bedacht voor de middag zodat we in twee groepje aan de slag konden. Maar eerst doe ik altijd een korte demonstratie. Deze keer demonstreerde ik de Envelope Punch Board. Dit handige bord helpt je om van allerlei papier enveloppen in verschillende maten te maken. En ook om kleine doosjes te maken zoals dit doosje hieronder:


Ik had ze gevuld met 6 tags(gemaakt met mijn favoriet de Angled Tag Topper Punch) met verschillende teksten erop gestempeld: "Het is jouw feestje" en "Eigen Haard..." uit de Nederlandstalige hostess set Alledaagse Avonturen. En 'Best Day Ever" uit de gelijknamige Sale-A-Bration set. Alles (papier, inkt, lint en knoopje) in de kleuren Coastal Cabana, Hello Honey en Crisp Cantaloupe. Zo kon ik ze coordineren met een aantal van de gratis items uit de Sale-A-Bration: dessinpapier Best Year Ever en de Accesoire set met lintjes en knopen.



Zo heeft zuslief 6 kant en klare labels om aan een kadootje te hangen of om er snel een kaartje van te maken. Leuk toch:-)

Wil jij nog profiteren van de Sale-A-Bration bestel dan zo snel mogelijk. Sale-A-Bration items zijn nu 'Zolang de Voorraad Strekt' dus als er iets bij zat dat je graag wilde laat het me dan zo snel mogelijk weten. Ik zal sowieso 31 maart nog een verzamelbestelling doen maar als je zeker wilt zijn dat je krijgt wat je wilde kun je erover denken om een eigen bestelling te doen. Dat kan via mij of rechtstreeks via de webshop (heb je wel een credit card nodig).

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!