zaterdag 28 maart 2015

Een bedankje was op zijn plaats...

Een tijdje geleden kreeg ik van stagiair Kim (ik werk twee dagen per week bij Craft Store Handmade Heaven op de Middenweg in Amsterdam) een hele coole post tas:


En later ook nog eens een oplader voor mijn mobieltje. Dus daar wilde ik iets voor terug doen. Het duurde even (zeg maar twee maanden...) voordat ik iets bedacht had dat me ook echt iets even origineels leek als dat ze mij kado had gedaan. Ik vroeg haar of ze een handgemaakte stempel zou willen en dat wilde ze wel. Misschien met haar naam erop of iets dergelijks? Vond ze allemaal goed. Maar ik was nog niet helemaal geinspireerd zeg maar. Totdat ik me herinnerde dat Kim een hele bijzondere tatoeage heeft van een opvliegende vogel. Dat leek me wel iets om mee aan de slag te gaan als ze dat goed vond (tatoeages lijken me toch iets persoonlijks, misschien wil je niet dat iemand dat nog een keer gaat namaken dus eerst maar even gevraagd). Vond ze leuk. Fotootje gekregen van de tatoeage:


En toen aan de slag. Het resultaat mocht er zijn na een uurtje of 2:



En toen  met mijn trusty Envelope Punch Board een leuk doosje erbij gemaakt:




Gotta love that Envelope Punch Board! En laat ie nou net deze week in de Weekly Deals zitten. Dus tot en met dinsdag aanstaande met 25% korting te krijgen (€ 17,21 i.p.v. € 22,95). En dinsdag eindigt ook de Sale-A-Bration. Dus als er nog iets in die Sale-A-Bration stond dat je graag wilde zorg dan dat je uiterlijk maandag je bestelling doorgeeft of plaatst dan kun je nog profiteren van alle voordelen.

Er zijn ondertussen nog twee nieuwe flyers met extra Sale-A-Bration uitgebracht. Je vindt ze in de rechterbalk van dit blog.

Oh ja, Kim was heeeeeel blij met haar stempel.

Wil je ook leren stempels gutsen? Ik geef twee keer per maand een workshop bij Handmade Heaven:
http://handmade-heaven.nl/workshop-diy-stempels-maken/

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Laat wat van je horen!