dinsdag 7 april 2015

You Plus Me is Love...scrapbooking met Stampin! Up!

Deze week weer eens een scrapbooklayout met Stampin' Up!  materialen. Een ietwat "afgeknipte" Selfie met mijn vriendin leek me de perfecte basis om een layout uit de voorjaarscatalogus na te maken:




Maar dan wel in wat sprekender kleuren, echte Sonja-kleuren: Bermuda Bay, Melon Mambo en Daffodil Delight:




Ik heb eerst spetters gestempeld met de Gorgeous Grunge set. Steeds 1 kleur tegelijk en deze dan met een penseel en wat water verder uit gespreid. Toen de foto op wat Vellum gemat en erover heen geplakt. De Ampersand komt uit de You Plus Me stempelset, ik ben steeds weer verbaasd hoeveel leuke dingen anders dan Valentijnsdag je hier mee kunt doen. Ik heb hem met Staz On gestempeld en toen nog een keer met Clear Embossing poeder ge-heat embossed zodat je een hard glimmed laagje krijgt en de inkt daarna alleen maar op de witte stukken pakt:



Verder nog een keer LOVE gestempeld uit de So You stempelset, met de Confetti Hearts Border Punch in alle drie de kleuren plus zwart nog wat hartjes uitgeponst en boven enonder washi tape voor wat extra Oompf. Ik ben er heel blij mee:




Ik hoop dat je geinspireerd bent om ook lekker aan de slag te gaan met je materialen. Heb je nog iets nodig dan kun je het rechtstreeks via mijn online shop bestellen door op 1 van de produktplaatjes hieronder te klikken. En gebruik dan alsjeblieft de Hostess Code om Stampin' Amsterdam te ondersteunen: QKHG96EP

Bestel je in 1 keer voor € 200 laat de hostess code dan weg want dan krijg je lekker zelf extra credits om produkten te bestellen. Bestel ze wel gelijk mee, je kunt ze niet bewaren. En zorg ook dat je het No Contact vakje uitvinkt zodat ik weet wie ik een bedankje kan sturen.

Geen credit card? Mail mij dan je bestelling en ik plaats hem voor je.

Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes en aanbiedingen meld je dan aan voor de nieuwsbrief.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!