zondag 12 april 2015

Beursaanbieding verlengd voor iedereen!

Als je mijn Facebookpagina volgt dan had je het vrijdag al gezien maar ik wilde het hier toch ook nog even plaatsen. Van vrijdag tot en met vandaag is er in de Broodfabriek in Rijswijk een gezellige Creabeurs waar je allerlei leuke creatieve materialen kunt scoren: Van papier to stof (je krijgt met je kaartje trouwens ook toegang tot de Quiltdagen die in de hal ernaast zijn, da's nog eens waar voor je geld).

Ik stond er vrijdag met Stampin' Up! en gaf  mini-kaart-workshops met de schitterende Painted Petals set. Je kon uit twee kaartjes kiezen:



De pastelkleurige was veruit de favoriet. Terwijl ik toch meer van die lekkere knalroze hou. Zo zie je maar weer: smaken verschillen:-) Beiden zijn gemaakt met dezelfde set uit de voorjaarscatalogus:  Painted Petals. En zoals je wel kunt zien zijn er nog veeeel meer mogelijkheden mee.


Bij een beurs hoort een beursaanbieding en ik moest even nadenken wat nu een leuke aanbieding zou zijn voor Stampin' Up! fans. Ik weet dat velen de vaste verzendkosten bij Stampin' Up! nog wel eens als een drempel zien om een leuke set aan te schaffen dus ik heb wat zitten rekenen of ik het voor zowel jullie als mij de moeite waard kon maken om daar wat aan te doen. Ik ben op het volgende uitgekomen (en ik heb het nog wat opgerekt tot dinsdag omdat iedereen nu vast lekker buitten van het zonnetje aan het genieten is:

***Beursaanbieding***

Plaats je uiterlijk dinsdag 16.00 uur een bestelling voor minimaal € 25 bij mij dan wordt deze gratis bij jou thuis bezorgd. Bestel je via mijn webwinkel mail me dan en ik zorg dat je de verzendkosten retour krijgt. 

Voor bestellingen kun je me een mailtje of whatsapp-je (06-4833 6306) sturen. Of zelf rechtstreeeks via de webshop bestellen. Gebruik alsjeblieft de hostess code QKHG96EP  om Stampin' Amsterdam te ondersteunen. Bestel je voor meer dan € 200 laat de hostess code dan weg, je krijgt dan zelf productcredit:-) Wel gelijk verzilveren, je kunt het niet bewaren.

Fijne zondag allemaal nog!



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!