maandag 22 juni 2015

Instappen is nu nog aantrekkelijker geworden...


Stap in Juni in als demo en je krijgt 2 gratis stempelsets


Als jij interesse hebt om ook demonstrator te worden dan is juni de tijd om in te stappen. Bovenop de enorme korting (Je kunt € 175 aan produkten uitzoeken en betaalt daar maar € 129 voor) krijg je nu ook nog eens 2 gratis stempelsets. En alles mag je zelf uitkiezen.

Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om 'in te stappen':
- De Starter Kit is gewoon een enorm goede deal. Je kunt prima alleen maar de starter kit bestellen zonder verder verplichtingen.
- Je bent dol op Stampin' Up! en wilt zo'n beetje de halve catalogus. Als demonstrator krijg je altijd € 20% korting op je bestelling (ex. BTW) en daar hoef je helemaal geen bedrijfje voor op te starten of een BTW nummer te hebben.
- Je wilt graag actief demonstreren en je passie voor Stampin' Up!, stempelen, inkt en papier delen met anderen. En daar kun je dan ook nog eensextra inkomen aan overhouden. Dat was mijn reden en ik geniet er nog steeds van. Misschien zelfs wel meer nu ik in mijn tweede jaar zit.

Wat ook je redenen zijn. Nu is een perfect moment om in te stappen. Wil je er meer over weten? Hulp bij het uitkiezen van je Starter Kit? Neem contact met me op. Ik help je er graag bij. Meer info over hoe het werkt lees je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!