vrijdag 28 augustus 2015

De seizoenscatalogus komt eraan! Een paar gave nieuwtjes



Zojuist heb ik een doos opengemaakt met een enorme stapel herfst/kerst catalogi. Voorop een mooie kerstscenen en binnenin bomvol met herfst, halloween en kerstspullen. Geweldig hoor maar ik ben er nog niet helemaal klaar voor (al begin ik door die catalogus wel een beetje in de stemming te komen:-). De catalogus is vanaf 1 september 'live' maar als demosntrator mocht ik al spullen voor bestellen. En ook al was ik nog neit klaar voor kerstsets er staan ook nog een paar hele coole nieuwe producten in die ik graag met jullie wil delen:

Archival Inkten in Zwart en Grijs:



Vanaf 1 september kun je de Basic Black en Basic Grey van Stampin Up in een Archival versie krijgen. Dat betekent: een stevig inktkussen, zuurvrije, lichtvaste en waterproof inkt. En dat laatste betekent dat je hem kunt gebruiken voor al je aquareltechnieken. Dat ga ik in ieder geval doen:-)



Een ander heel leuk nieuwtje is de Fine Tip Glue Pen: 


Met dit flesje lijm die je superprecies aan kunt brengen en met een handig 'dopje' waardoor hij niet kan verstoppen. Fijn voor al die mooie gedetaille stanzen.

En over stanzen gesproken. Het allercoolste uit deze catalogus vind ik toch wel de Precision Base Plate voor mijn stansapparaat:



Hiermee kun je al je zeer gedetailleerd stanzen (zoals de Butterflie Framelit en teksten) in 1 keer perfect uitstansen. Ik ga helemaal lost met mijn vlinders straks:-)



Ook nieuwsgierig geworden? Vanaf dinsdag 1 september vind je een link naar de digitale versie hier op mijn blog. Liever een papieren versie (ik wel:-) kom dan langs op een inloop (vrijdagavond 4 september is er weer 1) en neem gelijk de catalogus mee of boek een party en je krijgt er vooraf een opgestuurd. Lukt dat allemaal niet dan wil ik hem ook wel even opsturen hoor. Mail me even je adres:-)

Hartelijk groeten en een heel fijn weekend!

Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!