zaterdag 24 oktober 2015

Maak je Eigen Stempels



Naast mijn liefde voor Stampin' Up! stempels maak ik ook regelmatig mijn eigen stempels. Ik ben daar ondertussen erg handig in geworden en wilde mijn enthousiasme graag delen met anderen. Dus toen ik in 2014 werd gevraagd om een workshop te geven bij Handmade Heaven vond ik dat best spannend maar heb ik toch 'ja gezegd. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Want ondertussen geef ik daar iedere maand met veel plezier een workshop DIY Stempels.

En die stempels gebruik ik net als mijn Stampin' Up! stempels voor mijn creatieve projecten. Van de week was ik bijvoorbeeld weer eens aan het scrappen en gebruikte ik mijn 'blaadjes'-stempel voor het creeeren van een toon-op-toon ondergrond voor mijn eigen Project Life kaartje gebruikt in een herfst spread:


Vorig jaar heb er zelfs een hele pagina mee gevuld:


En in mijn zomeralbum van vorig jaar ging mijn zelf gegutste Fossielen-stempel heel goed samen met de Stampin' Up! Project Life kaartjes:



Ik hou van het ambachtelijke gevoel dat je krijgt van het zelf gutsen van je stempel. En ook de vrijheid die je hebt om precies je eigen stempel te maken. Wil je dat ook ervaren?  Geef je dan op voor mijn workshop.  In één avond leer ik je hoe je zelf stempels kunt gutsen én ga je naar huis met 2 zelf gegutste stempels. Donderdag 5 november is de volgende workshop. Aanmelden en gedetailleerde informatie vind je op de DIY Stempelpagina.

En nog even twee Service Mededelingen:

Maandag 26 Oktober sluit de Verzamelbestelling van deze maand. Wil je nog iets mee bestellen zonder verzendkosten en kun je het bij mij op komen halen mail dan je bestelling door naar sgortzak@yahoo.co.uk of Whatsapp het naar 06-4833 6306

En woensdagochtend 4 November is er weer een Gratis Inloop bij mij thuis. Van 10.00 - 12.00 uur gaan we met de Kerst aan de slag.

Have a crafty Weekend!

Groetjes,

Sonja



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!