zaterdag 2 augustus 2014

Project Life even anders: Twee kaartjes

Vorige week liet ik je zien hoe makkelijk je een gepersonaliseerde layout kunt maken met Project Life:


Maar toen ik dat superleuke doosje met Everyday Adventures Project Life kaartjes en accessoires kreeg wist ik dat je hier ook heel goed leuke kaartjes mee kunt maken dus dat heb ik deze week gedaan. Het helpt dat de Project Life kits Stampin' Up! kleuren gebruiken dus je kunt er van alles mee combineren. Everyday Adventures gebruikt Basic Black, Bermuda Bay, Crushed Curry, Pear Pizzazz, Pumpkin Pie, Strawberry Slush  en Whisper White. 

Je hebt maar heel weinig nodig om een leuk kaartje te maken:
- Cardstock als basis
-Project Life Kaartjes
- Inkt
- Stempel

- Stempel en twee Project Life kaartjes












En dan is het een kwestie van snijden, stempelen en plakken. Ik sneed het A4-tje cardstock door de helft en rilde het zodat het makkelijk dubbel vouwt. Het 4" X 6" Project Life kaartje sneed ik aan de bovenkant iets bij maar liet ik op breedte zodat het 'Happy' 3" X 4" kaartje precies uitlijnde met de zijkanten. Naast Happy wilde ik nog een "stevig" 'Birthday' sentiment toevoegen op het witte gedeelte van de grote Project Life kaart dus ik gebruikte een Sale-a-Bration stempel waar ik alleen het woordje 'Birthday' inkleurde met een Stampin' Write Marker. Zo cool is het om zo alleen maar 1 deel in te kleuren of bijvoorbeeld meerdere kleuren op 1 stempel te gebruiken. 






En dan krijg je dit:


Voeg wat Washi Tape en twee-delig sentiment uit de Petite Pairs stempel set bij...


en je krijgt dit:


Daar word je toch superblij van?  Ik vind die Project Life Card Collections echt een ontzettend goede deal. Voor € 17,95 krijg je een gaaf doosje met 100 verschillende dubbelzijdig gedrukte kaartjes. En in dat doosje passen dan ook nog de journalling pens (€ 5,95 per twee), alle goodies (washi tape, (letter)stickers, buttons en wood shapes) uit de accessories pack ( 11,95) en je eigen foto's. En daar kun je eindeloos veel layouts en meer mee maken.

Op 7 september heb ik een workshop Project Life gepland staan waar nog plaatsen vrij zijn. Je krijgt dan het leuke Espresso album, insteekhoezen, een Project Life kit naar keuze en een journalling pen. Jij neemt je foto's mee en we gaan in de workshop aan de slag om die op verschillende creatieve manieren te verwerken. Ik heb de PL stempels, inkt en nog veel meer om dan ook uit te proberen. Geef je op voor 29 augustus in verband met het bestellen van de materialen. Wil je liever op 30,5 bij 30,5 Project Life doen dan kan dat ook. Neem even contact op en we maken dan voor jou een aangepast pakket en prijs.

Heb je je eigen projecten gemaakt met Stampin' Up! die je graag wilt laten zien? Meld je dan aan de bij de Stampin' Amsterdam Facebook pagina en plaats ze daar. Ik ben heel benieuwd!

Bedankt voor je bezoek.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!