dinsdag 28 oktober 2014

Feestje met de Four Feathers Stempelset

Deze woensdag komen er weer een paar dames gezellig bij mij knutselen. En ik wil ze heel graag deze fantastische stempelset laten proberen: Four Feathers:


Ik heb zowel de stempels als de stanzen. Met de stanzen kun je de stempelafdrukjes precies uitsnijden met de Big Shot stansmachine. En daar houd ik van! Maar als je geen Big Shot hebt kun je ze ook gewoon uitknippen:-) 

Ik heb eerst tientallen veren gestempeld en gestanst voordat ik deze kaart kon maken. En aangezien het veren zijn kreeg ik gelijk een soort 'native american' gevoel en daar heb ik mijn kleurenpalet op uitgekozen: Real Red, Crushed Curry en Island Indigo/Bermuda Bay gemixt met de naturelkleuren van de Crumb Cake en Natural White cardstock en het Linen Thread. En ik heb ook een paar veren uit metallic karton gestanst. Om daar op te stempelen heb je wel Staz On inkt nodig. Andere inkt glijdt weg. Maar het geeft zo'n leuk effect. De kleine rode veer is Staz On gestempeld op rood metallic karton.





Ik ben heel benieuwd wat de dames gaan maken met de veren. Ze verrassen me iedere keer weer met hun originele ideeen. Wil je ook een keer langskomen? 12 november is de volgende. Woon je niet in de buurt of kun je niet overdag? Overweeg dan eens een Stampin' Party. Jij nodigt een paar vrienden uit en ik kom naar jou toe met mijn knutselspullen...supergezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!