vrijdag 3 oktober 2014

Oh die heerlijk herfstkleuren...


...en dat het maar lang moge duren! 

Ik ben nog maar even aan het kliederen geweest met de re-inkers. Deze keer heb ik drie kleuren re-inkers op een craft sheet gedruppeld (bakpapier is ook goed:-) en met water gesprayd. Dan een sheet aqaurelpapier erop drukken. Verwijderen en een uurtje laten drogen en eventueel nog even plat krijgen tussen een dik boek. Je kunt je zelfgemaakte dessinpapier dan gebruiken voor wat je maar wilt. Ik heb een paar sheets papier gemaakt en een paar verschillende kaartjes gemaakt:




De nieuwe in-colors zijn ontzetten geschikt voor deze herfstkaartjes. Ik gebruikte Blackberry Bliss (dieppaars), Tangelo Twist (helder oranje) en Hello Honey (warm geel) plus wat Mossy Meadow (donkergroen) voor de takjes.

Je kunt deze techniek ook prima doen met stempelkussens. Druk je stempelkussen een paar keer stevig op de craft sheet en spray met water. 

Vergeet niet dat je nog tot en met maandagmiddag kunt profiteren van de Stamp, Stock and Save actie. 15% korting op stempelkussens, Cardstock, Fast Fuse taperunner. Heb je maandag om uiterlijk 13.00 uur je bestelling gedaan en betaald dan kun je mee met de verzamelbestelling. Je betaalt maar € 1 bijdrage in de verzendkosten en haalt je bestelling bij mij op. Mail of bel (06-4833 6306) me met je bestelling.

Wil je altijd korting op je Stampin' Up! produkten dan wil je misschien ook wel demonstrator worden. Lees er hier meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!