woensdag 25 februari 2015

Boek nu een Stampin' Party en maak kans op een Chalk Banner Kit




Oke Stampin' Amsterdam fans, ik heb jullie hulp nodig. En je wordt er zelf ook wijzer van...nou ja blijer eigenlijk:-)
Er is deze week een Book-A-Thon waarbij wij als demonstrators uitgedaagd worden om voor het eind van de week parties te boeken voor de maand maart. 
Dus wie van jullie zou het leuk vinden als ik met mijn Stampin' Up! spulletjes een middag of avond bij je langskom om samen met je vriendinnen te knutselen en kennis te maken met Stampin' Up! 
Ik heb er twee nodig dan krijg ik deze leuke Chalk Banner Kit:



En die ga ik dan verloten tussen de aanmeldingen.

Alle info vind je op Stampin' Party Pagina, mail me als je interesse of vragen hebt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!