vrijdag 6 februari 2015

Love is in the Air: Een valentijns ienie-mienie album



Valentijnsdag is bij ons thuis niet iets alleen voor Chris en mij, we vieren het juist met z'n drietjes. Het gaat ons om de liefde die we voor elkaar hebben. We zorgen voor lekker eten en kijken met z'n drietjes een leuke film. Dit jaar heb ik ook een klein kadootje gemaakt voor ons drietjes:



Ik was er al begonnen tijdens de laatste Inloopavond toen dit het project was dat we deden. Het is namelijk een heel leuk project voor een avond. Gemaakt uit 1 A4-tje cardstock (Calypso Coral in dit geval) en wat dessin papier. In dit geval dessinpapier uit de Stacked with Love Paper Stack en stempels van de You Plus Me stempelset:




Binnenin zitten 5 labels van Basic Black en Real Red Cardstock. Gemaakt met mijn geliefde Angled Tag Topper Punch uiteraard:-)


Ik heb zwart wit foto's toegevoegd om het geheel samenhang te geven en op de achterkant van de tags heel kort datum en plaats gezet. Hier hoeft geen heel verhaal bij, dit spreekt al voor zich:-)

Wat doen jullie met Valentijn? Kaartje? Zelfgemaakt? Zet je je naam erbij of blijf je anoniem? Ik ben benieuwd!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!