zaterdag 31 januari 2015

Heerlijk dagje samen: Het Pinkies Event



Vorige week zaterdag was het dan eindelijk zover: de Nederlandse Pinkies Dag! Een dag lang samen met bijna 100 andere demonstrators craften, bijkletsen, leren en inspiratie opdoen. De dag was georganiseerd door Michelle Last, zij is momenteel de bestverkopende demonstrator in Engeland en ik zit, samen met heel veel andere nederlandse demonstrators in haar haar 'downline'. En ze is niet alleen een supergoede verkoper, ze is ook nog eens een hele ondersteunende en behulpzame 'upline'. En ook nog eens heel aardig:-)

Het was nog best even spannend of zij en vele anderen wel konden komen want er was sneeuw in Nederland! Ik had de auto de vorige dag alvast voorbereid en kon redelijk snel op weg maar het was op z'n tijd nog best even spannend. Gelukkig is iedereen die wel op weg was gegaan uiteindelijk ook veilig aangekomen.

Als demonstrator werk je in principe altijd zelfstandig. Je kunt, op een paar regels na, je bedrijf zo runnen als jij dat wilt. Maar toch is het heel leuk om zo nu en dan samen te komen met andere demonstrators en ideeen uit te wisselen. Zo is er iedere keer een swap, je maakt zelf een stuk of 20-40 voorbeelden van 1 klein project om te ruilen met andere demonstrators. Ik had geen tijd gehad om swaps te maken maar ik kreeg toch nog een paar hele leuke swaps van mijn "collega's":



Voor verdere inspiratie waren er de Inspiration Stations waar een aantal demonstrators (waaronder ikzelf) voorbeelden lieten zien gemaakt met een produkt uit de huidige catalogi:




Zelf deed ik een demonstratie van de Undefined Stamp Carving Set. Als enthousiast stempelgutser wilde ik deze set wel eens uitproberen. Ik was niet ontevreden met het resultaat:-)


Aan het begin van de dag kregen we ook nog eens een tas met alle spullen om een mini-album te maken. Daar kon je de hele dag aan werken en ondertussen lekker bijkletsen. Ik vond het zo leuk om te zien dat je eigenlijk met alleen papier een heel leuk mini-album kunt maken. Daar ga ik zeker iets mee doen voor een workshop:-)


Verder werden er heeeel veel prijzen verloot (waaronder een Big Shot stansapparaat!) en viel ook ik in de prijzen: ik won een leuk accessoireset voor de nieuwste Let's Get Away Project Life set en aangezien die al op mijn verlanglijstje stond was ik daar heel blij mee: 



En ik kreeg ook nog een leuk kadootje als bedankje voor het doen van de Inspiration Station: De Simply Create So You Kit. Dit is een kit om een mini-album voor al je 10 x 10 foto's (instagram bijvoorbeeld) te maken. De kit heeft het album, insteekhoesjes, houten en kurk deco, kaartjes, sequins en nog veel meer. Er hoort ook nog een hele leuke stempelset bij die ik "toevallig" al besteld had:-)



Al met al was het een superleuke dag en ging ik met een tas vol spullen en een hoofd vol ideeen weer naar huis. Ik kan niet wachten tot de volgende:-)

Lees jij dit en denk je 'He, dat klinkt leuk, dat wil ik misschien ook wel.' Neem dan gerust contact op met me om te bespreken of het demonstratorschap iets voor jou is. Op deze pagina kun je er alvast iets meer over lezen. Het is tijdens Sale-A-Bration extra leuk om in te stappen!

En volgende week heb ik voor jullie een leuk micro albummetje dat we op de inloopavond van afgelopen maandag gemaakt hebben...de volgende inloop is trouwens op woensdag 18 februari van 10.00- 12.00 in de ochtend. Je bent van harte welkom maar meld je wel even aan: sgortzak@yahoo.co.uk

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!