dinsdag 6 januari 2015

Ready? Steady? GO! Voorjaarsbrochure en Sale-A-Bration gaan live!

Sorry hoor zo'n titel vol met uitroeptekens maar het ik werk al zoveel weken naar dit punt toe en ik ben zo enthousiast over de komende periode dat ik eigenlijk uitroeptekens tekort kom:-)

Wat is er nou precies aan de hand? Nou, vanaf vandaag is er niet alleen weer een hele leuke nieuwe brochure uit: De Spring Summer Catalogue. Maar vandaag is ook het begin van de Sale-A-Bration. Tot en met 31 maart is het Sale bij Stampin' Up!  Niet de Uitverkoop van oude verlopen artikelen. Nee, hier worden nieuwe, exclusieve artikelen gratis weg gegeven. Dit betekent dat je op drie manieren kunt profiteren de komende maanden:


  1.  Bij iedere € 60 die je in 1 bestelling spendeert (uit alle catalogi) kun je 1 gratis product uit de Sale-A-Bration Brochure uitkiezen. Er zijn stempelsets, dessinpapieren, embellishments en zelfs Blendabilities sets om uit te kiezen. Op de Blendies na allemaal exclusieve sets die je niet rechtstreeks kunt kopen en die na 31 maart ook niet meer te verkrijgen zijn. Dus sla nu je slag!
  2. Extra hostess credits als je een thuisparty geeft. Boek een (gratis) party bij mij en nodig je vriendinnen uit voor een gezellige, creatieve middag/avond. Bestellen jullie tezamen meer dan € 200 dan krijg jij als gastvrouw (hostess) € 30 om te bestellen aan procukten. Dat is leuk. Maar bestellen jullie samen meer dan € 275 dan krijg jij nog eens € 27 extra credits. En aangezien je sowieso als € 40 krijgt heb je dan dus € 67 extra om uit te geven. En vergeet niet dat als je je party tijdens de Sale-A-Bration houdt iedereen ook weer eens een Sale-A-Bration item uit kan kiezen voor iedere € 60. Jij als hostess ook:-) Als dat niet genoeg redenen zijn om een party te boeken dan weet ik het ook niet meer hoor. Dus mail/bel me gewoon even als je interesse of vragen hebt.
  3. Sale-A-Bration is ook het uitgelezen moment om in te stappen als demonstrator bij Stampin' Up! Je krijgt dan niet alleen voortaan altijd 20% korting op al je aankopen (misschien al reden genoeg als je fan bent:-) maar je kunt ook nog eens kiezen uit twee kado's:
  • 1 van de 5 kits uit de voorjaarsbrochure. En die zijn heel erg leuk kan ik je vertellen. Maar is dat tuch niet helemaal je ding dan wil je misschien liever...
  • 2 van de Sale-A-Bration items kiezen. Ook goed:-) 


Ik zou zeggen ga gewoon eens even lekker kijken in de voorjaarscatalogus of ga gelijk naar de online shop. Ik ben benieuwd of jullie er net zo enthousiast over zijn als ik, laat het me weten!

Groetjes,

Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!