zaterdag 3 januari 2015

Happy! Scrapbooken met Sale-A-Bration dessinpapier

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Hebben jullie een mooie jaarwisseling en vakantie gehad? En nog goede voornemens gemaakt? Ik heb niet zozeer voornemens als wel plannen gemaakt tijdens de kerstvakantie. Met mijn man twee weken thuis had ik lekker veel tijd om het afgelopen jaar te overdenken en mijn plannen voor het nieuwe jaar uit te werken. Het is nog niet helemaal klaar maar de Stampin' Amsterdam plannen voor de komende maanden zijn klaar. Als je de nieuwsbrief gisteren hebt ontvangen dan weet je dat er heel veel leuke dingen aan zitten te komen. Aankomende dinsdag komt de voorjaarsbrochure uit en tegelijkertijd begint de leukste tijd van het Stampin' Up! jaar.....de Sale-A-Bration. De details vind je op de Sale-A-Bration pagina maar het komt erop neer dat je gratis produkten krijgt bij bestellingen, extra hostess credits bij een thuisparty en leuke kado's als je in deze periode instapt als demonstrator. 

Een van de gratis produkten is een pak met superleuk dessinpapier. Daar ben ik gisteravond mee aan de scrap gegaan. Het is zulk leuk papier. Een beetje Aquarel Effect en heel goed te gebruiken voor van alles en nog wat. Ik heb uiteindelijk 3 verschillende layouts gemaakt en zoals altijd was de laatste natuurlijk de mooiste:-)




Heel fijn weekend nog en ik hoop jullie allemaal te zien op de 11 januari als ik een feestje geef voor de lancering van de nieuwr brochure.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!