vrijdag 25 september 2015

Stamp 'n Scrap: Back to school Layout



Deze zaterdag weer eens een layout. Geinspireerd door een layout die ik zag in Scrapbookandcardstoday: Een online magazine uit Canada, helemaal toegespitst op scrapbooking en kaarten maken in allerlei stijlen. Ieder kwartaal komt het uit. Je kunt het gratis inkijken en downloaden op:




Vanaf groep 3 begint het echte schoolse leven: eigen tafeltje, laadje, schriftjes, potloden, rekenen, lezen en schrijven. Dus toen ik een mooie foto had van Thomas die druk in de weer is met een alfabetpuzzel besloot ik die foto te gebruiken voor mijn layout. Ik gebruikte het In-Color Dessinpapier met de leuke geschreven teksten en schuine strepen. Om het grote vlak te doorbreken accentueerde ik een paar woorden met een zwarte pen.




 Ik maakte tags met mijn Tag Topper Pons. Het papier met de potloden was eigenlijk een Project Life kaartje uit de Seasonal Snaphot Kit van vorig jaar. Net als de streepjes sticker. Het geruite washi komt uit de Everyday Chic Washi set (5 rollen in zwart-wit-zilver) en de zwarte letters heb ik uit Basic Black cardstock gestanst met de Little Letters Alfabet stanzen. Ik heb ze met de witte Uniball Signo pen bewerkt om het een beetje een schoolbord effect te geven. 



Het resultaat hangt ondertussen bij mijn ouders op de kalender: 



Ook zin om een keer te komen scrappen? Ik spreek regelmatig af met een paar leuke dames uit Amsterdam en omstreken om te scrappen. We zouden het superleuk vinden als er meer mensen aansluiten. Je kunt scrappen wat je wilt, wij doen van alles: 12 x 12 layouts, A4, Pocket Pages (Project Life) en mini-albums in allerlei maten. Mail me als je zin hebt om mee te doen: sgortzak@yahoo.co.uk

Fijn Weekend!

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!