woensdag 30 september 2015

Nog maar een maandje te gaan! Project Life Halloween


Ik had mezelf uitgedaagd om jullie zoveel mogelijk verschillende creatieve projecten te laten zien gemaakt met het Happy Hauntings Dessin Papier en de Sweet Hauntings stempelset. En aangezien ik zelf nogal een enthousiast scrapbookster ben wilde ik er zeker ook mee scrapbooken.  Ik herinenerde me dat ik nog iets leuks wilde doen met de foto's van een supergaaf Halloweenfeestje vorig jaar. Ik besloot te kiezen voor Pocket Scrapbooking (ook wel bekend als Project Life) omdat ik zo leuk allerlei verschillende dingen kon doen op 1 spread:



Ik heb mijn eigen kaartjes gemaakt door het Dessinpapier op 3" x 4"  en 4"x 6" te snijden. Het is heel fijn dat de Stampin' Trimmer zowel centimeters als inches heeft zodat ik het niet steeds om hoef te rekenen.

Ik koos voor twee verschillende Pocket Page Protector layouts: eentje met 4 liggende foto's en eentje met 3 staande foto's.  Op deze manier kon ik mijn foto's zonder al teveel aanpassingen gelijk in de pockets schuiven. Ik probeer de kleuren wel een beetje over de spread te verdelen en ik heb naast het zwart-wit en oranje van het dsp ook nog wat paarse (Rich Razzleberry)  en groene (Cucumber Crush)  accenten toegevoegd om wat meer leven in de brouwerij te brengen:-)
Ik heb de Spiderweb doilies op verschillende plekken gebruikt en allerlei leuke labels en vormen geponst en gestanst. De harten en sterren zijn geponst. De labels gestanst met De Project Life Cards en Labels en Tags en Labels Framelits Dies. De letters met de Little Letters Thinlits Dies. Verder heb ik mijn pockets versierd met verpakkingsmateriaal van onze Halloween outfits en ingekleurde stempelafdrukjes uit de Sweet Hauntings set: de vergifflesjes werkten hier perfect voor. Het inkleuren doe ik met een aquapainter en de inkt van Stampin' Up! Ik schreef er in juni een blog over.
En die leuke vleermuisjes zijn gemaakt met de Bitty Butterfly vlinderpons. Je ponst een zwart vlindertje uit en knipt dan met een boogje een stukje van de onderste vleugels af. Te leuk toch?!

Ik ben er helemaal blij mee. Heerlijk om ook die leuke herinnering in het Grote Boek te hebben. 

Wil je ook nog een keer aan de slag met de Halloweenmaterialen? Aanstaande vrijdagavond is je kans.  Van 20.00 tot 22.00 gaan we nog een leuk Halloween item maken. Iedereen is van harte welkom. Het is gratis en bij mij thuis.  Dus geef je wel even op zodat ik weet dat je komt en genoeg voorbereid voor iedereen.

Fijne woensdag allemaal!

Liefs, Sonja

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!