vrijdag 5 september 2014

Project Life- Persoonlijk tintje




Begrijp me niet verkeerd, de kant en klare Project Life kaartjes uit de Everyday Adventure Kit zijn ontzettend leuk en heel geschikt voor mijn zomer 2014 album. Maar als fervent scrapper kan ik het gewoon niet laten om er toch ook nog mijn eigen draai aan te geven. En aangezien alle kleuren uit deze kit Stampin' Up!  kleuren zijn kun je heel makkelijk je eigen elementen toevoegen. Neem een paar kleurtjes cardstock en een paar ponzen en pons erop los...



Gebruik een kaartje, letterstickers, een geponste cirkel om een titelvak te maken. Voor mijn eigen gemak heb ik de kleuren op een PL kaartje gezet dat standaard in het doosje zit, dan heb ik dat altijd ter referentie.

 En voeg, als je durft, nog wat eigen handgeschreven tekst toe. Ik zeg, als je durft, omdat ik het nog
best spannend vind. Ben nu niet echt weg van mijn eigen handschrift. Maar toch vind ik het ook belangrijk dat het 'mijn' creaties blijven en er maar weinig unieker dan je eigen handschrift. Dus, ik doe het toch:-)
Hier heb ik zelfs geprobeerd weer eens aan-elkaar-te-schrijven:-)










En al die extra ponsjes stop ik in  een zakje en ook in mijn PL doosje, alles bij de hand voor de volgende Project Life sessie. Heeeeeerlijk!

Wist je trouwens al dat er een speciale Project Life kit beschikbaar is in de nieuwe Herfst-Winter catalogus? Hij heet Seasonal Snaphot en is gevuld met 'Back to School' , Herfst, Halloween en Kerstkaartjes. En er is ook een leuke Accessories Kit met Kerstige Washi Tape en herfstige Sequins. Zooooo handig voor het hele komende seizoen. Ik heb hem natuurlijk al dus binnenkort kun je hier wat voorbeeldjes verwachten.

Wil je hem wel eens van dichtbij bekijken kom dan eens naar een inloopochtend bij mij thuis of boek een Stampin' Up! Party met een paar vriendinnen bij jou thuis: product demo, projectje maken en heel veel gezelligheid. Kost niks dus gewoon doen:-)


Ik sluit af met een paar details en dan wens ik jullie nog een fijn en creatief weekend. Ik ga vandaag lekker aan de knutsel met mijn Stampin' Up!  teammaatjes. Bedankt voor je bezoek en tot volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!